Mi, Xiaomi and RedMi Android Devices Stock ROM Download Links: All Firmware

Here, I have contained all Mi, Xiaomi and RedMi stock firmware or ROM which can be used to flash, unbrick and revive your Mi, Xiaomi and RedMI android devices. Each download link links to carefully screened flash files directly from Mi servers. You can download the stock firmware or ROM and flash it on your Xiaomi, Mi or RedMI android devices using the Mi Flash Tool.
The list contains both Stable, Developer and Special Editions. If you are an Mi user, I recommend that you download the Stable versions for your device.
The Developer version, as the name suggests, is only recommended for Advanced Users thus, those who can deal with unforseen circustances on the device, either in a giffy or on the long run.

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 1/1s | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 1/1s | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 2/2s | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 2/2s | Version: Special Edition | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 2/2s | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 2a | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 2a | Version: Special Edition | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 2a | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 3 (CDMA/WCDMA China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 3 (CDMA/WCDMA Global) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 3 (CDMA/WCDMA China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 3 (CDMA/WCDMA Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4 (CDMA/WCDMA/LTE China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4 (CDMA/WCDMA/LTE Global) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4 (CDMA/WCDMA/LTE China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4 (CDMA/WCDMA/LTE Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Note (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Note (Global) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Note (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Note (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Note Pro | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Note Pro | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4i (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4i (Global) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4i (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4i (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4c (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi 4c (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Pad (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Pad (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Pad (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Xiaomi Mi Pad2 (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for Redmi 1s (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 1s (Global) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 1s (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 1s (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (Global) | Version:Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (China) | Version:Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (China, Dual-SIM) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 4G (China, Dual-SIM) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 2 (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 2 (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 2 (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 2 (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 3 (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi Note 3 (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 2 (China) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 2 (Global) | Version: Developer | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 2 (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 2 (Global) | Version: Stable | Type: Fastboot

Stock ROM Firmware Download Link for RedMi 3 (China) | Version: Stable | Type: Fastboot

Please, check to confirm that the stock firmware or ROM you have downloaded ends with .tgz. If otherwise, rename the file to .tgz before use.
Credit: MiUi

Advertisement

Similar Tutorials